USR Galați - Uniunea Salvați România - Galați

Încă o dată, Primăria PSD Galaţi falsifică documentaţia unei Hotărâri de Consiliu. Încă o dată, i-am prins!

Pe 31 ianuarie, în şedinţa Consiliului Local, prin votul tuturor consilierilor, au fost adăugate în tabelul asociaţiilor conectate la punctele termice transformate în centrale de cvartal încă trei asociaţii: 406, cu cele 4 scări ale blocului F6 din Micro 19 şi 55 de apartamente ( din care 31 racordate la SACET ), 868, cu cele două cămine C1 şi C2 de lângă Viaduct, care au 61, respectiv 85 de apartamente ( din care 60, respective 70 racordate la SACET ) şi 618, cu blocul D1, scarile 1,2 şi 4, cu 40 de apartamente ( din care 33 racordate la SACET )

Asta zice Primăria PSD Galaţi, atât în Hotărârea de Consiliu cât şi în documentaţia ataşată hotărârii. Numai că Primăria PSD Galaţi a falsificat numărul de apartamente.

De data asta nu am mai verificat numărul apartamentelor conectate la SACET. Putem număra  centrale termice de apartament, dar nu putem şti câte apartamente au încălzire cu panouri radiante, de exemplu.

Aşa că am verificat numărul apartamentelor CONSTRUITE. Aici este falsul făcut în hotărârea de Consiliu. Şi e un fals grosolan. Niciunul din blocurile de pe lista din Hotărârea de Consiliu nu are numărul de apartamente construite aşa cum zice Primăria PSD Galaţi. Iar diferenţele sunt mult prea mari ca să le putem tolera!

Le luăm pe rând:

Asociaţia 406. Blocul F6, din Micro 19, cu scările 1,2,3 şi 4. Primăria PSD Galaţi zice că sunt 55 de apartamente construite. Am fost şi am verificat la faţa locului: sunt câte 20 de apartamente pe scară. 20×4 = 80 de apartamente. Primăria a “tăiat” 25 de apartamente. DE CE?

Asociaţia 618. Blocul D1 din Micro 40, cu trei din patru scări: 1,2 şi 4. Primăria spune că sunt 40 de apartamente construite. De fapt sunt 60 de apartamente construite. Câte 20 pentru fiecare scară. Primăria a “tăiat” 20 de apartamente. DE CE?

Asociaţia 868. Căminele C1 şi C2 de pe Viaduct, de lângă liceul Anghel Saligny. Primăria PSD Galaţi spune că sunt 61, respectiv 85 de apartamente construite. De fapt, sunt 80, câte 40 în fiecare cămin. Pentru că, de fapt, nici nu sunt apartamente, sunt camere de cămin. De aia au putut fi câte 10 pe palier. Pentru că sunt mici. Aici problema este şi mai deranjantă pentru primărie pentru că, dacă în Căminul 1 sunt 40 de apartamente ( de fapt, repet, garsoniere ) cum au reuşit să aibă 60 branşate la SACET? La fel, dacă în Căminul 2 sunt 40 de apartamente, cum au reuşit să aibă 70 de apartamente branşate la SACET?!

Aşa ceva se poate întâmpla într-o singură situaţie: pui cifre din burta doar atunci când nu te sinchiseşti. Una e să nu ştii. Una e să-ţi fie lene să mergi să verifici. Dar cu totul altceva să nu te sinchiseşti să îţi verifici propria evidenţă!

Pentru că, şi ăsta e cel mai grav lucru, Primăria municipiului Galaţi are datele corecte despre aceste asociaţii!

Serviciul asociaţii proprietari din cadrul Primăriei municipiului Galaţi dă pe site-ul www.asociatiiproprietari .primariagalati.ro numărul corect de apartamente din aceste asociaţii. 80 în cazul asociaţiei 868, 80 în cazul blocului D1 ( cu toate cele 4 scari ) din asociaţia 618 şi 80 în cazul blocului F6 din asociaţia 406.

Mai mult, şi asta e la fel, foarte gravă: numele complet al asociaţiei 868 este Asociaţia 868 PRIMĂRIE.

Asta pentru că cele două cămine aparţin/ au aparţinut Primăriei Municipiului Galaţi.

Este clar că Primăria PSD Galaţi nu este capabilă să se întrebe pe sine însăşi, să meargă dintr-un birou în altul pentru a obţine informaţii corecte.

încă ceva, la fel de important: primarul PSD Pucheanu a motivat, în nenumărate rânduri, că unul dintre motivele principale pentru care sistemul centralizat de termoficare din municipiul Galaţi a trebuit să fie închis au fost datoriile înregistrate de asociaţiile de proprietari. Aşa este, nu contestăm.

Însă gălăţenii care locuiesc în blocul D1 din Micro 40 şi cu care am discutat atunci când am fost să verificăm situaţia chiar la faţa locului ( ceea ce primaria nu s-a obosit să facă ), şi cărora le mulţumesc pentru semnăturile de susţinere a USR la alegerile europarlamentare, ne-au spus următoarea situaţie: apartamentele 22, 28 şi 37 din scara 2 sunt locuite de chiriaşi ai Primăriei. Apartamentele respective aparţin primariei.

E foarte grav!

Pentru că aceste 3 apartamente din scara 2 a blocului D1 din Micro 40 însumează datorii de 58.340,53 lei. Mai exact, 17.082,43 lei debit şi 41.258,10 lei penalităţi.

Asta înseamnă 88,61% din total debit pe scară şi 57,79% din total penalităţi pe scară.

Unul din apartamentele Primăriei înregistreaza penalităţi de 22.232,03 lei şi debit de 9.639,81 lei. Oare câţi ani proprietarul apartamentului, Primăria Galaţi, nu a luat nicio măsură pentru stoparea acestei situaţii? În evaluarea noastră ar fi cel puţin 6 ani de neplată. Însă dacă luăm în calcul că acolo este probabil să fi fost acordate şi ajutoare de încălzire, adică locatarul să nu fi avut de plătit căldura ( sau o parte din factura de încălzire ) perioada de timp se mareşte la peste 10 ani!

Care e ponderea datoriilor chiriaşilor în totalul datoriilor la întreţinere? Nu cumva Primăria PSD Galaţi a închis termoficarea pentru a-şi masca incapacitatea de a gestiona situaţia datoriilor chiriaşilor?

Ăsta este PSD-ul. Aşa construiesc bugete, aşa motivează legi: pe cifre inventate. Şi la Bucureşti şi la Galaţi, mint şi ascund datele corecte, pentru că nu îi ajută în cheltuirea banilor publici aşa cum îi interesează pe ei şi pe colegii lor de partid, pentru că nu le ştiu sau pentru că le este lene să le obţină, indiferent dacă sunt în celălalt căpat al oraşului sau în biroul alăturat.

Aşa sunt pesediştii: când a fost vorba despre semnăturile pentru iniţiativa cetăţenească “Fără penali în funcţii publice” Primăria PSD Galaţi a verificat dosarele “la sânge” şi au şters semnături pentru că lipsea etajul sau numărul scării de bloc. Acum şterg sau adaugă din pix zeci de apartamente şi, după ei, n-ar trebui să fie nicio problema sau,în cel mai rău caz, o eroare minoră.

Pentru că dacă eroarea nu ar fi “minoră” ar trebui găsit răspunsul la întrebarea: dacă în Căminul 1 şi Căminul 2, din asociaţia 868 Primărie nu sunt 80 de apartamente în realitate ci, aşa cum e în ficţiunea Primăriei PSD, 176, în diferenţa de la 81 la 176 sunt atribuite contracte de închiriere? Cui? Există persoane care să aibă buletin de identitate pe apartamentele de la 81 la 176? Sunt ele trecute pe listele electorale? Nu sunt decât două răspunsuri posibile: da sau nu. Nu exista varianta “un pic” sau “aşa şi-aşa”.

Nu e o eroare minoră, e o eroare de sistem.

Primăria PSD Galaţi este condusă prost.

Astfel de greşeli arată că nu există coordonare între compartimente, servicii şi direcţii diferite. Mai exact, arată că nu există colaborare pe orizontală ci doar executarea ordinului venit pe verticală.

Este efectul pesedizării Primăriei Galaţi. Au adus pe toate poziţiile şefi şi subalterni care nu se uită nici în stânga şi nici în dreapta, la ceea ce fac şi la informaţiile cu care lucrează alte compartimente, servicii sau direcţii ci doar în sus, la cea ce zic şeful-mare, şeful şi-mai-mare sau şeful mare-de-tot.

Oamenii ăştia nu ştiu cum funcţionează Primăria ( care oricum funcţionează prost, pentru că se vede că nu au fost capabili să îşi integreze bazele de date ). Iată care a fost problema: Direcţia de Servicii Comunitare de Utilităţi Publice, având în componenţă Compartimentul Unitatea de Monitorizare şi reglementare şi Compartimentul Apă, Canalizare, Termoficare nu a colaborat cu Direcţia Patrimoniu, care are în componenţă Compartimentul Asociaţii Proprietari şi Serviciul Administrare Fond locativ.

Mai pe româneşte, n-au lucrat ca la Primărie, au făcut ca la partid.

Este doar unul din multele motive pentru care spunem că administraţia trebuie depolitizată. Este doar unul din multele motive pentru vă aşteptam la vot!

USR GALAȚI

Adaugă comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te la buletinul de stiri!